14. fejezet - Party - Freya Smith


posted by Fru

No comments

Amint kinyitottam a szemem, be is csuktam. Milyen nap van ma? Át kellett gondolnom az elmúlt pár nap történéseit, hogy rájöjjek hanyadika is van, és azonnal ki is pattantam az ágyból. Hát persze, ezt a napot vártam már napok óta. Vigyorogva elmentem fürödni, reggelit készítettem, közben pedig felhívtam Mattet. Meg beszéltük, hogy mielőtt elmennénk Ravenékhez, - ahova már Syn is beköltözött – elugrunk piát venni. Gyorsan benyomtam magamba 2 szelet pirítóst, felkapkodtam magamra a ruháim és már rohantam is a megbeszélt helyre.

Izgatottan gyújtottam rá a cigire, amit előbb kotortam ki a zsebemből, majd beleszívtam és hagytam, hagy árassza el a tüdőmet az undorító, mocskos füves cigi. Anyám hónapokon keresztül küldözgetett pszichiáterhez, orvoshoz, csak, hogy leszoktasson a füves cigiről, - na meg az állítólagos drogokról - de egyszerűen nem ment. Imádom, mikor átjárja a torkom, tüdőm és imádom az utána lévő kábító érzést.
Megláttam Matt közeledő alakját, aki köszönés helyett kikapta a kezemből a füves cigit, és beleszívott.
- Neked is szia – vigyorogtam. Amint végéhez ért a cigaretta, kézen fogtam Mattet és behúztam a kisboltba. Szó nélkül mindketten az alkoholos polc felé vettük az irányt, és az ott lévő piák felét a kezünkbe fogtuk. – Sört is hozz! – szóltam hátra, amint leraktam a pultra az üvegeket.

- Megjöttek Matték is! – invitált be minket a házba Rev. Már mindenki megérkezett, a konyha, nappali tele volt piás üvegekkel, némelyik már üresen a sarokba végezte. Mielőtt elindultunk volna, Raven beszélt az anyjával telefonon a kocsival kapcsolatba, - ugyanis tőle kaptuk kölcsön az útra – majd velünk is megígértette, hogy nem lesz semmi baja. Gyorsan bepakoltuk a csomagtartóba a piákat, majd – szinte - egymás ölébe ülve, beültünk a járműbe. Persze előtte volt egy kis vita, ugyanis Rev akart vezetni, de ő már több piát megivott, mint mi mindannyian

A fiúk hülyeségén nevettem, mikor azt vettem észre, hogy begurulunk a benzinkútra. Raven megtöltötte tankot, és már ment volna fizetni, mikor Syn hirtelen megszólalt.
- Éhen halok.
- Én is.
- Én is.
- Én is ennék valamit – helyeseltek a többiek is.
- Rendben, valaki bejön velem? – kérdezte vigyorogva Rav, mire mindenki csöndbe maradt. Senki sem szólalt meg, Raven türelmesen várta, hogy valaki jelentkezzen, mikor…
- Freya szívesen bemegy veled – lökött ki a kocsiból Matt vigyorogva.
- Hé, dehogy megyek! Láttad te, hogy milyen lepukkant ez a hely? – tiltakoztam, de azért elindultam Ravennel a bolt felé. – Ijesztő – néztem Ravenre vigyorogva. A bolt kívülről még elviselhető volt, - mocskos, sáros – de belülről annál undorítóbb. Érezhető volt a döglött állat, alkohol és még valami teljesen ismeretlen szag is.
- Fúj – fogta be az orrát Rav, undorodva. Én is majdnem elhánytam magam, de azért a csokis pult felé vettük az irányt. Levettünk pár édességet, chipset, nyalókát, majd indultunk volna fizetni, de senki sem volt ott. Most, hogy jobban körülnéztem, senki sem volt a boltban, csak mi ketten Ravennel.
- Hallóóóó, van itt valaki? – kiabáltunk, kopogtunk a pulton, Ravennel. – Fizetnénk!
- Bú! – fogta meg valaki hátulról a vállam, mire mindketten felsikítottunk.
- A francba, Jimmy, a szívbajt hoztad ránk! – kezdte el ütögetni Rev felsőtestét Rav.
- Hé, boccs – emelte fel védekezően a kezét Rev, nevetve. – Csak azért jöttem, hogy megkérdezzem, mi tart ennyi ideig.
- Amint látod… - mutattam a pult felé, ahol eddig esküszöm még senki sem állt.
- Jó napot, mit adhatok? – kérdezte mosolyogva az öregember.
- De hát az előbb még senki sem volt itt – suttogtam rémülten Ravennek. Gyorsan kifizettük a benzint, a kajákat, és siettünk is vissza a kocsihoz, ahonnan a lányok vidám nevetését lehetett hallani.

Már mindenki torkán lecsúszott pár üveg vodka, több hülyeségről beszéltünk, és már szinte mindenen nevettünk, de még így is feltűnő volt, hogy Syn és Liz kerülik egymást. Oké, egy kocsiban nem nagyon lehet kerülni az embert, de pár perccel ezelőtt leparkoltunk egy mezőszélén, a kocsiból kihalásztunk minden piát, és elindultunk valamerre. Syn próbált minél közelebb lenni Lizhez, de Liz valamiért mindig kikerülte őt, majd végül hozzánk menekült. Vagyis hozzám és Johnnyhoz. Johnny épp valami csajról beszélt, a felét fel se fogtam, ugyanis jobban lekötött, hogy mit művelnek Synék.
- Mizu? Mi még nem beszéltünk valami sokat – kezdte Liz, mosolyogva.
- Ja, megvagyok – mosolyogtam én is. Elég jól elbeszélgettünk, néha Rev idétlenségein nevettünk, aztán Lena is beszállt a beszélgetésbe. Vagyis mondjuk úgy, hogy elkezdett Lizzel beszélni, én meg ott se voltam, mire arrébb húztam egy picit Lizt.
- Mi baja velem? – tértem rögtön a lényegre.
- Hú, hát figyelj Freya. Az igazat szeretnéd? – kérdezte, mire én rábólintottam. Ha velem van a baj, akkor mondja a szemembe, talán tudok rajta változtatni. – Mióta felbukkantál Matt életébe, ő szinte csak veled van. Ne nézz így rám, tudom, én se ismerem őket olyan régóta, de ezeket mind Lena mondta nekem.
- Jimmynek is ott van Rav, vele mégis jóba van Lena – vágtam közbe. – Egyébként sincs semmi köztem és Matt között. Bármikor próbálhatnának, beszélgethetnének, úgyhogy ne fogjátok rám, nincs hozzám bilincselve – tudom, hogy össze-vissza hordtam minden baromságot, de nem hittem el, hogy ez a baja. – És amint látom, te is nagyon jól elvagy Synnel, Lena meg Zackyvel – raktam keresztbe a karjaim.
- Ha nem látnád, Ravennel sincs olyan jóba – vágott vissza Liz. – Egyébként meg te akartad, hogy elmondjam az igazat, úgyhogy nem kéne, hogy megsértődj – dobta hátra a haját, majd a többiekhez sietett.
Pár percig a gondolataimba merülve sétáltam a többiek után, mikor valaki elállta az utam.
- Mi a baj? – kérdezte Matt mosolyogva.
- Semmi. Tényleg semmi – mosolyogtam vissza rá, majd kikerülve a többiekhez mentem. Hamar oldódni kezdett a hangulat – ismét – a pia miatt, na meg amiatt is, hogy végre találtunk egy helyet ahova letelepedhettünk. Mindenki elindult, hogy faágakat keressen, végül annyit találtunk, hogy később már biztos nem kellesz menni, keresni. Körbe ültük a tüzet, velem szembe ült Rev és Raven, akik nagyon jól eljátszadoztak egymással, a jobb oldalamon pedig Matt volt.
- Hé, ne mond, hogy ezért sértődtél be – kezdte Matt vigyorogva, persze én úgy tettem, mintha nem tudnám miről beszél. – Ugyan, én tudom, hogy kivel akarok lenni, és ne aggódj Lena miatt. Mindig is önfejű volt, de ha majd megismer…
- Persze, ha meg akarna ismerni – vágtam a szavába, majd beleszívtam a cigibe.
- Nyugi, rendben? Végül is azért jöttünk az erdőbe, hogy jobban megismerjük egymást…
- És, hogy bulizzunk – vágtam ismét a szavába nevetve. Kikaptam a kezéből a vodkás üveget, és meghúztam. Elbambulva figyeltem a tüzet, miközben szólt a zene. Elmosódott alakokat láttam táncolni, hallottam, hogy nevetgélnek, majd valaki felhúzott a földről és táncolni hívott.
- Rev – vigyorogtam a táncpartneremre. A kezembe nyomott egy whiskys üveget, miközben a másik kezével átkarolta a derekam és táncolni próbált, bár nem nagyon sikerült, ugyanis állandóan a piával volt elfoglalva. Ráztam magam a zene ritmusára, sorban fogytak el az alkoholtartalmú piák, majd Rev mindenkit körbe kínált a szerzeményével.
- Kérsz? – nyomott az arcomba vigyorogva egy kis tasakot, tele fehér porral. Gondolkoztam pár másodpercig, majd megrántottam a vállam, és vigyorogva rábólintottam. A drog hamar hatni kezdett, mindent és mindenkit sokkal szebbnek láttam, Lena is sokkal barátságosabb lett.
- Freyaaaaa – ölelte át hátulról valaki a derekam.
- Ki vagy, kedves idegen? – kérdeztem nevetve, majd megfordultam és Zackyvel találtam szembe magam. Mosolyogva tanulmányozta az arcom, láttam, hogy a szeme a szemem és a szám között ugrál, majd megadtam neki az első lépést. A már így is közel lévő arcát még közelebb húztam, és óvatosan súroltam az ajkait a számmal. Zacky ezen felbátorodva egyre hevesebben kezdett csókolni, a kezei hol a combomat, hol a hátamat simogatták. Nevetve kiszakítottam magam Zacky karjai közül, és a piás üvegek felé vettem az irányt. Leültem a fűbe, vagyis inkább leestem, ugyanis már alig bírtam a lábamon maradni, aztán lefeküdtem és csak néztem az eget. Elszívtam egy szál cigit, aztán még egyet, és talán még egyet, mikor egy sötét alak takarta el a kilátásomat.
- Hé, tűnj inneeenn! – hadonásztam a kezeimmel, de az a valaki azért se ment arrébb. – Na jó, mit akarsz? – ültem fel. Mielőtt bármi mást is mondhattam volna, Zacky – ugyanis ő volt a sötét idegen – lecsüccsent mellém, és a combomat kezdte el simogatni, majd közelebb hajolt és óvatosan beleharapott a nyakamba.
Iszonyatos fejfájásra keltem, és arra, hogy valaki rajtam nehezedik. Éreztem a lágy szellőt, meg valamiféle férfi parfümöt, mire a szemeim rögtön kipattantak, és Zackyt láttam meg magamon, meztelenül, a keze a lábamat simogatta, és motyogott valamit. Jobbra fordultam és Lenát vettem észre az egyik fa alatt, miközben minket figyelt és beleszívott a kezében lévő cigibe.

Leave a Reply