47. fejezet - it's complicated - Freya Smith


posted by Fru

No comments

Éreztem Matt kezét a derekamon, hallottam Lena kiabálását, de valami - vagy inkább valaki - miatt nem bírtam ezekre a dolgokra figyelni. Syn. Velem szemben terpeszkedett a kanapén, mellette Jimmyvel. Nem tűnt úgy, mintha követné a beszélgetés fonalát, csak az ablakon bámult kifelé és rágózott. Rágózott? Nem, ezt nem nevezném annak. Hogy lehet így rágni azt a rohadt gumit?
- Siiiiidneeeey, add már ide azt a kibaszott üveget - nevetett Lena, én viszont még mindig Synt bámultam. Keze a háttámlán nyugodott, lábaival szinte lelökte Revet a kanapéról, de nem zavartatta magát, terpeszkedett tovább. Még mindig rágta a rágót, a csámcsogás hangja még a zenénél is hangosabb volt. Vagy csak szerintem?
- Valaki adja ide azt a kést, én kibelezem Sidet, ha nem adja végre ide! - vigyorgott Syn, Lena előző mondatán. És még mindig csámcsogott. Majd fújt egy hatalmas buborékot és PUKK. Amint kipukkadt a buborék, újra forgatni kezdte a rágót a nyelvével. Azt hiszem én is ott tartottam, hogy felpattanok a kanapéról és kibelezem Synt. Ismét pukkasztott és csámcsogott tovább. Lena kiabálása és a többiek hangja csak légy zümmögésként ért el a tudatomig, Syn rágozása viszont, mint egy tornádó. Pukk. Csamm, csamm. PUKK.
- Úristen, befejeznéd végre?! - ordítottam hirtelen, mire mindenki elhallgatott és rám nézett. Syn önelégülten vigyorgott, amint rájött, hogy igenis, neki szántam az előbbi mondatot, majd csigalassúsággal vette ki a szájából a rágót.


Matt keze után kaptam, aki épp a bejárati ajtó kilincsért nyúlt.
- Csak úgy lelépsz? - kérdeztem kissé szomorúan.
- Fáradt vagyok - mosolygott Matt, majd lassan magához ölelt es egy puszit nyomott a homlokomra. - De te attól még szórakozhatsz. - felsóhajtottam, majd belefúrtam az arcom a pólójába.
- Aludj jól. - a póló kissé tompította a hangom, de így is meghallotta. Pár percig még a pólójába kapaszkodtam, majd amint elengedtem, kilépett az ajtón. Visszafelé vettem az irányt a nappaliba, ahol Sid a kanapén ült, kezében számomra valami ismeretlen italt szorongatva, majd amint meglátott rám vigyorgott.
- Na, mi a helyzet?
- Matt haza ment - támaszkodtam a karfára, mire Sid az arcomba nyomta a kezében lévő üveget. - Kösz, nem iszok - toltam arrébb a kezét.
- Na, te meg mikor tanultál meg nemet mondani a piára? - nevetett Sid, továbbra is a szemem előtt lóbálva az üveget. - Csak egy kortyot. Tudod, mint a régi szép időkben. Naaaa.
Egy szúró pillantást vetettem Sidneyre, de azért kivettem a kezéből a piát, majd meghúztam. Keserű íze végig marta a torkom, egy kicsit a szemem is bekönnyezett, de azért újra meghúztam. Minél többet ittam, annál finomabb lett a lötty, Sid nevetése furán viccesnek tűnt, úgyhogy én is nevetni kezdtem. Milyen viccesen áll a szemöldöke. Még sosem tűnt fel, de az egyik mindig úgy áll, mintha direkt felhúzná. Jajj, biztos kiskorában annyit kérdezősködött, hogy így maradt a szemöldöke. Kuncogtam a saját viccemen. A fények és a hangok kezdtek elmosódni, minden egybefolyt. Megragadtam - pár perces tapogatás után - Sid kezét és magam után húztam táncolni. Belekapaszkodtam a karjába, éreztem, hogyha nem kapaszkodnék valami biztosba, elesnék. Félig nekidőltem a mellkasának, miközben azzal biztattam magam, hogy így nem fogok elesni, de amint Lena elrántotta tőlem Sidet, neki estem az ajtónak. Duzzogva néztem Lenára, de inkább új áldozat után kutattam. Lena túl félelmetes volt így elmosódott körvonalakkal. Mint valami tűz démon. Finally, megtálaltam Zackyt, aki épp a konyhában cigizett. Kivettem a csikket a szájából és beledobtam a mosogatóba, bár lehet mellé ment, nem láttam túl tisztán. Egy pillanatig felmerült bennem, hogy fel fog égni a konyha, ha nem rakom biztos helyre az égő cigit, de aztán el is vetettem ezt a rémképet, miszerint biztos beledobtam. Ennyire nem vagyok béna. Megragadtam Zacky kezét és egy hirtelen ötlettől vezérelve nem a nappaliba, hanem Raven szobájába húztam.
- Azt hittem, nem iszol többé.
- Csak egy picit ittam, Sidney kedvéért. - gőzöm sincs honnan szedtem annyi önbizalmat, de amint beértünk a szobába, nekilöktem a falnak. Meg akartam érinteni azt az apró részt a csipőcsontjából, ami kilátszódott az ing alól. Nem tudom mikor vettem észre, már csak ott volt a fejemben ez az izgató ötlet, így kissé nekidőltem a mellkasának. De ahelyett, hogy benyúltam volna a póló alá, helyette az egészet levettem róla.

Zacky:

Freya hihetetlen gyorsasággal gombolta ki az ingem, majd amint, az előbb még rajtam lévő anyag a földre hullott, apró ujjai lassan kezdtek felfedező útra indulni a hasamon. Összeszorítottam a fogsorom, amint megéreztem, hogy testemben valami mozgásnak indult a két puha tenyér nyomán. A férfi ösztöneim egyből beindultak, a vér száguldani kezdett ereimben. Kelletlenül, de rákulcsoltam az ujjaim a csuklójára ezzel megállásra késztetve, majd ködös tekintettel rám nézett. Ajkai kissé elváltak egymástól, szemei, az alkoholtól csillogva páztázták az arcom. Nem értettem mi ütött belé, hisz Mattel kéne ugyan ezt csinálnia, nem velem. Próbáltam az alkoholra fogni a viselkedését, nem sok sikerrel, ugyanis szeme tisztulni látszott, ködösből pedig várokozóba lépett át. Olyannyira közel állt hozzám, hogy éreztem a meleg leheletét a mellkasomon. Nem akartam megadni magam, hiszen az azt jelentené, hogy még mindig vágyom rá. Talán így is van. Miután még mindig nem mozdultam, a kezeim a csuklóján meglazultak, és ő újra önbizalmat kapva kapott az övcsatom után.
- Mi ütött beléd? - próbáltam minden megvetéssel a hangomban megszólalni, de helyette csak rekedtes suttogásra futotta. Néztem egy darabig, ahogy bajlódott az övemmel, aztán pár perc után egy sóhaj kíséretében lemondott arról, hogy megszabadít a nadrágomtól, ugyanis sehogy sem sikerült neki kicsatolnia az övem. Kezeivel ismét a mellkasomnak dőlt és a nyakamat kezdte el kényeztetni a nyelvével, felszabadítva ezzel bennem valamit. Először a kezei után kaptam és azokat kissé a feje föle emelve néztem rá vádlón, de nem úgy tűnt, hogy felfogná a pillantásom jelentését.
- Ezt most miért? - kérdezte, lefelé biggyesztve az ajkait.
- Matt - válaszoltam, de nem hiszem, hogy eljutott az agyáig, hiszen még mindig szomorúan nézett rám szempillái mögül. Csak bámultam rá, és arra vártam, hogy mikor hagyja már abba az idióta játszadozását, de addigra megint odáig jutottam, hogy nincs teljesen tudatában annak, amit csinál. A következő pillanatban már a karjaim között tartottam és nem hittem el, hogy megint itt tartunk. Bekattantam. Nincs erre más szó. Ajkaim lassan haladtak lefelé a nyakán, majd a kulcscsontján. Egyre többet, és többet akartam belőle, sóhajai pedig csak löketet adtak ahhoz, hogy folytassam, amit elkezdtem. Úgy éreztem megőrülök, ha nem érinthetem meg, nem kóstolhatom meg puha bőrét. Apró kezeit a mellkasomnak támasztotta, és az ágy felé kezdett el tolni, majd amint beleütköztem, felkaptam az ölembe és lefektettem a puha lepedőre. Óvatosan harapdáltam a fülcimpáját, majd végig húztam a nyelvem az álláig. Két kezemet a feje két oldalára támasztottam, és ahogy lenéztem rá, villámcsapásként ért a tudat, hogy normális esetben lehet, ellökne magától, és én nem akartam, hogy csak az alkohol miatt tegye, hanem azt akartam, hogy vágyjon is rá. Én vágytam rá, a testére, a sóhajaira, de nem tudtam ő mit akar, mit gondol. És sajnos nem vagyok olyan könyörtelen, hogy kihasználok egy ilyen helyzet adta lehetőséget. Freya keze hirtelen hozott vissza a valóságba, mikor a fejemet közelebb húzta magához és az alsó ajkamat kezdte el harapdálni. Felkuncogott amint megérezte, hogy ez a kis akciója mit váltott ki belőlem.
- Ne mond, hogy te nem akarod - suttogta, miközben belemarkolt a fenekembe és még közelebb húzott magához. Az őrület határát kezdtem súrolni, csupán annyitól, hogy végig simított a hátamon és hozzám simult. Már el is felejtettem, mit éreztem akkor mikor együtt voltunk. Nem bírtam, kénytelen voltam hangot adni az élvezetemnek, majd lehúztam róla a pólóját és apró csókokat leheltem nyakától lefelé a köldökéig. Amint lekerült rólunk az alsó, Freya átvetette a lábát a derekamon és huncutul mosolyogva simult hozzám. Egy gyengéd lökéssel már benne is voltam, miközben apró csókot leheltem a szájára. Lassan mozogtunk, ő a hátamba kapaszkodott és sóhajtozott, míg én az ő arcát csodáltam. Mióta leszokott a drogokról sugárzik a bőre a boldogságtól. Még ha belülről nem is az.
Amint gyorsítottunk, úgy kezdett ő is és én is egyre szaporábban sóhajtozni, végül egyszerre értünk el a csúcsra. Beletúrt a hajamba es lehúzta a fejem egy csókra, miközben még mindig erősen szorított a lábával.


Freya:

Borzalmas fejfájással ébredtem. Mintha valaki satuba szorította volna a halántékom és próbálná összenyomni minden erejével. Ráadásul ott volt az a tompa, zúgó hang is. Régi, idióta szokásom, hogy reggelente addig fekszem az ágyban, míg emlékezni nem kezdek, hogy mi történt tegnap, így ma se volt ez másképp. Ha nem lett volna az a fájdalmas nyomás a fejemben, és nem éreztem volna úgy, hogy kong a fejem az ürességtől, biztos emlékeztem volna legalább egy pillanatra. Valamire. De semmi. Bal oldalamon hirtelen mozgást észleltem, majd amint oldalra fordítottam a fejem, Zacky alvó arcával találtam szembe magam. Hogy a francba kerül ide Zacky? És hol van Matt? Lassan, magamban imádkozva, hogy ne legyen igazam, felemeltem a takarót, mire felsóhajtottam. Sajnos igazam volt. Mind a ketten meztelenül feküdtünk egy takaró alatt, ami annyit jelent, hogy tudtom nélkül csaltam meg Mattet. 

by, frusa.
Ihlette, Tehetségek Iskolája ♥

Leave a Reply