68. resz - cell tango - Freya Smith


posted by Fru

No comments

- Nem hiszem el, ezt nem-hiszem-el!!! - visitotta a mellettem levo cellaban egy no. - Nem en tettem, de hat ti is latjatok, hogy en nem lennek kepes ilyenre... Gyerekeket molesztalni?! - hallottam, hogy megnyitotta a kis cellaban levo csapot. A viz sokaig folyt, mar pont ra is akartam viccesen szolni, hogy hagyjon a halaknak is, mikor elzarta. A plafont bamultam, mikozben a hajammal babraltam. Azota a fejem hatuljan van egy kis kopasz resz, miota itt vagyok. De az a kis ribanc ezt meg visszakapja. - Ki kell jutnom, en ezt nem fogom tul elni! - sirt a no a mellettem levo cellaban.


- Hey, Liz, szia! - szoltam bele a telefonba, mikozben az ablakon keresztul ra mosolyogtam. - Mi a helyzet odakint a Nagy Vilagban?
- Szereztem neked ugyvedet! - lattam en, hogy valami baja van, de inkabb nem kerdeztem ra. - De kell penz, nem is keves, a tobbiek meg... nem hajlandoan fizetni. Kiveve Matt. De neki nincs eleg penze.
- Es Zacky? - Zack es Syn a probajukra koltik az osszes penzuket. Rev meg alkoholra meg drogokra...
- Na, ez szep! A helyett, hogy rajtam segitenenek, inkabb probalnak - de hat minek is segitenenek?


- En megmondtam, hogy egyszer a sittre fogsz kerulni! Elobb vagy utobb, de tudtam, hogy eljon ez a nap! - anyam probalt minel halkabban kiabalni, de igy is az osszes rab es ôr minket figyelt. - Nezd meg mi lett belole Dragam! Egy suhanc, utcan allo, magamutogato! - nem a telefonba beszelt, de hallottam, hogy mit mond apamnak. Mind ketten rossz szemmel neztek ram, anyam elejtett par mu konnyet, majd inkabb koszones nelkul elsiettek.


- Rav! Nahat, hogy kerulsz te ide?
 - Mar nem is latogathatlak meg, vagymi? - boldognak latszott, vagy mi. - Csak nem osszejottek a dolgok Revvel?
- Ennyire latszik? - kipirult az arca, a szeme csillogott, amint szoba jott Rev. - Mellesleg amugy igen, megvagyunk, nagyon is.
- Na annak orulok. - ugy beszeltunk, mint valami 50 eves oregnok akik mar reg nem lattak egymast. - Figyelj, amugy tudnal segiteni...
- Uh, bocsi Liz hiv, biztos valami fontos. Most megyek, de majd meg meglatogatlak, szia!


Fekete hosszu hajat jo erosen megszoritottam, es hatra rantottam, de epp csak annyira, hogy meg a laban alljon. Egy masodperc toredeke alatt a torkahoz nyomtam a borton cellamban krealt kis kest, es lassan vegig huztam a kidudorodo erein. Felszisszent, de nem sikitott. Tudta, hogy egyszer visszatamadok, meg ha nem is ilyen hamar, de szamitott ram.
- Csak ennyi telik toled, te kis szajha? - vigyorgott.
Szuszogtam, remegett a labam es nem tudtam mit tegyek. Eddig a pillanatig mindent elterveltem, de nem tudtam mit tegyek ezutan. A kezem magatol mozdult, ereztem az ujjaimon a meleg vert. Mit tettem?


- Latogatoja erkezett - szolt be a cellamba egy ferfi. Feltapaszkodtam az agyamrol, a konyvet ami epp a kezembe volt letettem az ablakparkanyra es kisetaltam a cellambol. Annyira azert nem vagyok veszelyes, hogy bilincset tegyenek ram. Ahogy a latogatok szoba fele setaltunk, meglattam, hogy vagy 4-5 or siet a noi furdo fele, halkan szitkozodvo, hogy megis ki es mikor tehette. Kerdon raneztem a mogottem setalo orre, de o csak faarccal lepkedett, egy pillantasra se meltatva.

- Freya, meglett a penz! - ez volt az elso mondat ami elhagyta Raven vigyorgo szajat. - Teljesen elfelejtettem, hogy gazdag vagyok, annyira megszoktam mar a csorosagot - tovabbra is vigyorgott, majd gyorsan helyet cserelt az ugyveddel, akit eddig meg csak ketszer lattam.
- 2 honap mulva lesz a targyalas, ez volt a leghamarabbi idopont. Addig semmi hulyeseget ne csinalj, viselkedj rendesen es akkor kiengednek.
Olyan gyorsan tortentek a dolgok, hogy nem hittem a fulmnek. Boldog voltam, persze, hogy az voltam! Kifognak hozni innen, ebbol a koszos cellabol. Az ugyved srac felallt, nem is foglalkoztam vele, a fejemben mar megterveztem mit is fogok tenni, ha kijutok a bortonbol. Epp felakartam vigyorogni Ravra, mikor egy ismeros hang szolalt bele a telefonba.
- Reg lattalak Freya, olyan sapadtnak tunsz, jol vagy?
- Zacky...


- Hé, Freya. Ez a neved, igaz? Tudjuk,hogy te tetted, hogy te olted meg Nickie-t. Christina latta, ahogy kisietsz a furdobol.
- Es akkor mivan? Bortonbe kuldesz?
- Megszeretnenk koszonni - na ez a kijelentes fejbe vagott. Ok terrorizaltak miota bekerultem, mindent megtettek Nikie-nek, nyaltak neki es akkor most ez. Persze ez meg jol johet.

Leave a Reply