67. rész - Bored. - Synymini


posted by Egy reggeltől betépett álommanó

No comments

- GATES !
Matt üvöltése teljesen kizökkentett a ritmusomból.
- Mondtuk, hogy változtasd meg a gitár részedet, mert ez így szar.
- Nem. Ez így jó.
- De baszdmeg, leszavaztunk és még kő-papír-ollóban is vesztettél, kell ennél több?
- Nem változtatok semmit rajta, így gondoltam ki, így jó.
- DE NEM PASSZOL, NEM ESIK JÓL A FÜLNEK, SZAR.
Legszívesebben a földhöz vágtam volna a gitáromat, vagy inkább hozzájuk de az én Kicsikém ennél sokkal többet ér. Finoman visszasegítettem a tokjába és kimentem rágyújtani. Nem kell kimennem ahhoz, hogy rágyújtsak. Ott dohányzom ahol én akarok, de egyszerűen nem bírtam tovább a képüket bámulni. Béreltünk egy próbatermet, ami egy vagyonba kerül és teljesen felesleges, mert idióták. Jót tett a friss levegő. Három cigi után ismét a gitáromat téptem, pont úgy ahogyan eddig.
Végigtoltuk a számot.
- MIÉRT NEM FOGOD FEL, HOGY SZAR ??!
- MAJD ÉN ÁTÍROM.
- KUSSOLJ MÁR.
- NEM NYÚL SENKI SEMMIHEZ.
- SYN KOMOLYAN MONDOM, LASSAN JOBBAN HASONLÍTASZ EGY MENSTRUÁLÓ NŐRE, VAGY EGY MACSKÁRA VAGY EGY NŐRE AKI ÉPP GYEREKET VÁR DE ott hagyta az oltárnál a pasija, ú ez mondjuk elég szar érzés lehet..... - Merengett el Zacky.
- Kurvára fogd be a szád, előbb tanulj meg gitározni. - Vágtam vissza.
Matt egyre vörösebb volt a dühtől, ez eléggé imponált.
- Leszarom mit gondoltok, így marad és kész.
- Mára végeztünk, takarodjon mindenki amerre lát. - Zárta rövidre Shads.
Úgy éreztem, hogy nyertem. Örültem magamnak. Nem volt tervem a délutánra így elmentem a kedvenc éttermembe, ahol miután flörtöltem magamnak egy ingyen ebédet, leléptem. Épp a fodrászomat akartam felhívni amikor megcsörrent a telefonom.
- Gyere már fel a lakásba, mert valami fontosat akarnak bejelenteni vagy faszom tudja itt van mindenki.
- Utána lelépünk inni, Jimmy?
- Yep.
Vettem pár üveg piát és kb fél óra elteltével betoppantam a lakásunkba. A 'barátaim' egymás hegyén hátán ültek és mindenkinek volt a kezében valamilyen ital.
- Kedves Syn, bemutatom Howie-t! HÁT NEM CSODÁS ? - Vigyorgott Lena egyenesen egy öltönyös fazonra mutatva aki Liz mellett ült és láthatóan feszült volt.
Tétován megemelkedett a kanapéról, mint aki kezet akar velem fogni de elhaladtam mellette és lepakoltam a konyhába.
- Na mi van ? Miért rángattatok ide? Mert lenne jobb dolgom is.
- Freya börtönben van és ki kell hoznunk. - Nyögte be Liz.
- Most akkor még egyszer megkérdezem... Miért kellett nekem ide jönnöm?
- MIÉRT VAGY MINDIG ILYEN BUNKÓ SEGGFEJ ?
A mellette ülő öltönyös fazon szinte felugrott ijedtében.
- Khm, szóval a barátotok Freya, börtönben van,
- MÁR AKI BARÁTJA - vágott közbe Lena.
- Liz megkért, hogy vizsgáljam meg az ügyét, és segítsek. Általában nem vállalnék ilyen meredek aktát, amivel kockára teszem a hírnevem, de Lizzie régi ismerősöm, és érte szívesen megteszem.
MEREDEK, HÍRNÉV, LIZZIE. Jézusom valaki pofozza fel ezt az öntelt hólyagot.
- Howard, minden követ megmozgatott és sikerült elsimítania ezt a kis félreértést, hát van egy-két ismerőse - mosolygott Liz bizalmaskodóan az öltönyösmajomra - mindössze egy kis pénz kell és Freya ismét köztünk ül.
- Szóval pénzt akartok ? - Röhögtem.
- 50.000 dollárt.
Van aki felhördült, van aki csendben maradt és van aki Lena:
- Nem azért juttattam börtönbe, hogy aztán pénzért kihozhassam. Na neeeeeeem, tőlem egy pennyt nem kaptok.
- Hát mi eléggé levagyunk égve. - Magyarázta Rev, és a mi alatt őt meg Ravent értette. Majdnem frászt kaptam ettől a 'mi'-től, ott helyben megakartam ütni.
- Mégis mit akarsz ? Raboljunk bankot ?
- Felőlem ott rohadhat meg.
- Srácok, hogy lehettek ilyenek !
- Ha ekkora barátnője vagy kedves Liz, akkor fizesd ki te.
- Syn kussolj már, benned sosem volt semmi érzés, inkább el sem jöttél volna.
- Már ne haragudj, de én itt lakom, te vagy a rossz helyen.
- MEGINT ITT JÁRUNK ? UGYANANNYI JOGOM VAN ITT LENNI, MINT NEKED.
- Ezt meg honnan a francból veszed ?
- TI NEM IS ÉRTITEK ! - Sikított közbe Zacky. - HA NEM HOZZUK KI FREYÁT AKKOR TOVÁBB FOGNAK NYOMOZNI ÉS AKKOR KIDERÜL, HOGY ÉN VOLTAM ÉS ÉN AKKOR MEGHALOK ÉN NEM MEGYEK BÖRTÖNBE. NE FREYÁÉRT TEDD MEG, HANEM ÉRTEM.
- Érted ? A kisujjam nem mozdítanám.
- Neked meg mi a fasz bajod van egész nap? - Mordult rám Matt. - A felét kifizetem én, többet nem tudok.
- Ha neked ennyi pénzed van, miért én bérlem azt a kurva termet ? Na jó, én léptem, mert nem bírok egy légtérben maradni egyes emberekkel.
- Mondd ki, hogy Liz baszdmeg!
Most tényleg nem rá gondoltam. De már mindegy volt mivel csattant az ajtó a hátam mögött. Szar napom volt. Szar napjaim vannak már egy jó ideje, és nem tudok ellene mit tenni. Gyors lépteket hallottam majd valaki a hátamba vert.
- Gattteeeessssssss. - Sziszegte Lena. - Van egy ötletem.
- Nem érdekel.
- Szóval van kedved kibaszni egy kicsit Lizzel? Az agyamra megy, és neked is. Figyelj annyi az egész, hogy belém kell szeretned. De csak el kell játszani. Adj cigit!
Mialatt lesétáltunk a partig Lena részletesen ecsetelte miért utálja Lizt, és miért ez a tökéletes terv. Lena nem normális, jobb lett volna ha soha nem ismerem meg. Amíg itt volt a faszija azért volt idegesítő, most, hogy nincs itt azért. Az a teóriája, hogy Liz szereti Sidet és elvette tőle, de engem is szeret. Vagy nem, én nem is tudom.
- De figyelj, jól kell csinálnunk, mert senkinek nem mondhatod el. De tényleg.
- Nem is tudom, hogy láttalak-e ilyen lelkesnek valaha.
Mélyen beleharapott az ajkaiba és hatalmas levegőt vett.
- NA MIT SZÓLSZ ?
- Azt tudnod kell, hogy a legkevésbé sem talállak vonzónak Lena Holden, és csak azért dugtalak meg anno, mert megtehettem. Azóta leszarlak, remélem észre vetted.
- BEVÁLLALOD ?
Bólintottam. Ő is. Lebeszéltünk egy pár előre eljátszott beszélgetést, hogyan kedveljük meg egymást a többiek szeme láttára. Rev nem ért rá aznap este inni velem, mert Ravennek szüksége volt rá. Aztán a következő hét csak úgy eltelt. Nem vettük elő többet azt a bizonyos dalt, a pénzt még nem gyűjtöttük össze, és az öltönyös majom egyre többet lógott velünk. Sokat röhögtem azon ahogyan Lena és én játszunk, persze csak magamban. Írtam két dalszöveget, nem tudom miért vagy, hogy honnan jött, de kiderült, hogy nekem ehhez is van tehetségem. Szeretem magam, mert tele vagyok meglepetésekkel és olykor még magamat is meglepem. Eltelt még egy hét, eseménytelenül. Lenával egyre több időt szenteltünk egymásnak amikor együtt volt a csapat. Egyébként nem ismerjük meg egymást az utcán. Tudom, hogy minden egyes szó amit a lökött csajhoz intézek belülről emészti Lizt. Tetszik az érzés, hogy szenvedni látom. Ez az én büntetésem. És van ebben a bolond tervben valami zseniális, mert Liz elcsendesedett.
Rev, Raven, Matt, Liz, Lena és én beültünk iszogatni a törzshelyünkre.
- Howard is itt lesz nem sokára, most írt.
- Howiiiieeeeee.
- Én tuti nem házasodnék hófehér ruhába. -  Szólt Raven.
- Én már nem is tudom mibe voltam. - Röhögött fel Lena.
- Az olyan unalmas, nem ? - Csókolta meg Revet.
- Hozom a következő kört !
Fel kellett állnom, mert nem bírtam tovább nézni ahogyan egyre távolabb kerül tőlem a legjobb barátom. Leültem a pulthoz és leadtam a rendelést, plusz kértem valami különleges italt. Azt a mixerre bíztam, hogy milyet csinál. A végeredményben volt valami kék, meg jég, aztán whiskey de citrom is. Én nem értettem, mitől lesz ez finom de jól nézett ki azt bevallom.
Visszasétáltam az asztalunkhoz és leraktam Liz elé az italt.
- Syn hol marad a sörüüüüünk ?
- Majd hozzák... Ezt a különleges italt az este legszebb hölgyének hoztam. - Néztem mélyen Liz szemébe, akinek tekintetében kezdetben dühöt véltem feldezni, majd némi gúnyt de a másodperc töredéke alatt sikerült kicsikarnom belőle egy félmosolyt. És pont akkor, amikor már elhitte, megmarkoltam a poharat és Lena elé húztam.
- Remélem ízlik majd Lena.
Nem néztem Lizre, de sok mindent megadnék a családótt arckifejezéséért.
- Ahh, köszönöm. - Kortyolt bele. - Megkóstolod ? - Nyújtotta felém a poharat.
Tudtam, hogy engem néz Liz, éreztem. Felemelkedtem az asztaltól és Lena arcát a kezembe fogva ujjaimmal az ajkait simogattam, majd lassan húzni kezdtem magamhoz. A csajok megőrülnek az ilyenért. Tudtam, hogy eljött az idő, kész vége, meg kell csókolnom. Jelenetet kell rendezni. Megtörtént, én irányítottam, tökéletes volt. És akkor még egy utolsó döfés.
- Liz cseréljünk már helyet. - Löktem neki oda.
Így én kerültem Lena mellé ő pedig velünk szembe. Egyszerűen tökéletes volt. Lett volna...
- Ja, persze, én el nem mozdulok innnen.
Az asztalon elkezdtem babrálni Lena kezével, meg mit tudom én. Közben halálra untam magam. Jó lett volna egy kis kiborulás Liztől, de semmi. Elégedetlen voltam. Rev belekezdett egy sztoriba, amit csak részegen tud elmesélni de akkor kurva jól, viszont én már hallottam ezerszer. Én úgy tettem, mint aki Lenával foglalkozik, Lena pedig úgy viháncolt mintha bármit is csinálnék az asztal alatt. Újra unatkoztam.


cookie

Leave a Reply