52. fejezet - Remember - Freya Smith


posted by ani;

No comments

- De, be kell engednie.
- Sajnálom hölgyem, túl fiatal.
- De nem érti, a barátaim meg minden.
- Remek szolgáltatásaink vannak amiket... - és blablabla. Nem is figyeltem már rá. Utálom az ilyen idióta, izomagyú férfiakat. Csak rebegtetni kellett volna a szempillámat, meg kicsit hozzá simulnom és már bent is lettem volna, de kérem szépen, mi vagyok én? Így hát dühöngve tovább álltam, magamat hitegetve, hogy engem nem érdekelnek az ilyen helyek. És tényleg nem! Las Vegas utcái egészen szépek éjszaka. Ugyan, kit hülyítek? Hipermegacsúcsszuper! Vagymi. Villódzó fények, nyüzsgés, élet! A főutcára kiérve tátott szájjal bámultam az ott levő emberekre. Bűvészek, táncosok és idióta show-kra meghívó vicces ruhába öltözött emberek.
Az újonnan szerzett karkötőmet forgatva a csuklómon beléptem egy közeli pubba, mert ha már Matt is itt hagyott, legalább próbáljam jól érezni magam. A pulthoz lépve kikértem a whiskey-kólámat a pultos sráctól, aki nagy, csillogó szemekkel nézett rám, mintha valami földöntúli csoda lennék. Egész aranyosnak tűnt, ezért le is ültem a pulthoz és igyekeztem jól megismerni. De ez teljességgel lehetetlennek bizonyult, ugyanis valami banda volt a színpadnak alig nevezhető, de színpadnak kialakított sarokban. Az egész hely túlzsúfolt volt és a kedves pultosnak egyetlen szabad ideje sem volt.
- Egy sör lesz! - próbáltam túl ordítani a zajt mosolyogva. Hamar meg is kaptam az italomat, de a szememet nem vettem le róla. Már teljesen beleéltem magam, hogy ma este ő lesz a partnerem. - Freya vagyok!
- Tessék?!
- Azt mondtam, hogy a nevem Freya! - kész. Feladom. Mi ez a borzalmas ricsaj? Ez nem zene!
- Ja! Szia, én pedig Andrew! - és már ment is tovább.
Igyekeztem beletörődni, hogy ez így szinte lehetetlen lesz, ezért inkább kerestem egy asztalt, ahova letelepedhetek.

*

- Matt! Hallod? Épp arról pofázok neked, hogy anyám ki akar rakni abból a kurva házból, mert már megint nem tetszik neki semmi! Honnan az istenből találjak munkát? - löktem arrébb a kezeit, amivel éppen a derekamat próbálta felfedezni.
- Nem kellett volna ott hagynod az állatkertet.
- Ha-ha, milyen vicces vagy! Megnéztem volna, te hogy mész vissza oda dolgozni.
- Itt van mondjuk Lenának a Kiscsillag... Tudod. Biztos szívesen felvesz, csak légy vele kedves, meg türelmes.
- Én legyek vele kedves?! Matt te tök megőrültél.
Idegesen ellöktem magamtól majd rágyújtottam egy cigire. Éreztem, hogy engem figyelt. Óvatosan ránéztem és nem bírtam ki, hogy ne nevessem el magam.
- Elmész hozzá?
- Olyan vicces az arcod, amikor aggódsz.
- Freya!
- Matt.
- Tudom, hogy tök hülyén hangzik, de amíg nem teszed félre a büszkeséged, hogy segítséget kérj Lenától, addig akár ide is költözhetsz.
Ledermedtem. Most komolyan arra kért, hogy lakjunk együtt? Ilyenkor mi a helyes válasz? És, hogy lehet kedvesen elutasítani? Hiszen mi nem is vagyunk együtt! Vagyis nem tudom. Én Zacky-t szeretem! De közben Mattel dugok. Ezt szépen összehoztad magadnak, Freya.
- Még ma elmegyek hozzá. Vagy holnap - mosolyodtam el végül és közelebb hajoltam hozzá. Kezeimet gyengéden rásimítottam a mellkasára és hagytam, hogy ajkainkat összeérintse.

*

És akkor ott volt Sidney. Nem az egyetlen és utánozhatatlan, de ott volt teljes nagyságában, méghozzá Lena házában és váratlanul. Elfelejtettem, hogy mit akartam Lenától, meg hát előtte mégsem kérhetek ilyet valakitől, akit még csak nem is bírok. Igazán furán jött volna ki. Szóval, most Mattnél lakok és kézen fogva járkálunk mindenhova.
Merengésemből egy ismerős hang térített vissza.
- Hát, megint találkozunk. - Mosolygott rám Andrew, mire egy széles mosoly terült szét az én arcomon is. A pub előtt álltunk és mindketten egy-egy szál cigire gyújtottunk rá. Unalmas beszélgetésbe kezdtünk és elgondolkodva figyeltem, ahogy beszélt. Mire észbe kaptam már a számomat akarta elkérni, de ehelyett inkább gyorsan leléptem. A New York -
New York Hotel felé sétálva egy szép állapotú Mattbe botlottam.
- Freyaaaa - mondta nagy mosollyal, majd az ölébe kapott és megforgatott. Kétszer is.
- Te meg minek örülsz? - mosolyodtam el kedvesen, aztán persze támaszthattam Mattet, amíg visszanyerte az egyensúlyát.
- Yay, hát úgysem hiszed el, basszus.
- Matt. Mondd el.
- Megsúgom.
- Súgd meg.
Közel hajolt a fülemhez, a bőrömön éreztem a leheletét, meg az orromban az alkohol szagot. Legszívesebben átkaroltam volna a nyakát és nem eresztettem volna.
- Nyertem - mondta ki ezt az egyszerű szót, amivel sikerült belém fojtania a lélegzetemet is. Az események itt hirtelen felgyorsultak. Egymás kezét fogva sétáltunk be az egyik pubba és mikor legközelebb elhagytuk már a fények elmosódtak, mindenki hirtelen szerethetőbbnek tűnt és Mattbe kellett kapaszkodnom, hogy járni bírjak.
- Úúúú. Nézdnézdnézd. Erre nincsenek szavak, annyira tökéletes. Nekem ez kell! - mutattam az egyik kirakatban álló ruhára és berángattam Mattet a boltba. Természetesen tökéletesen mutatott rajtam a fekete és zöld estélyi ruha és nézd! Még a karkötőmhöz is illik. Ezen fellelkesedve vigyorogva megvártam míg Matt kifizeti a ruhát, amit az Istenért se vettem volna le magamról, majd tovább sétáltunk. Színesebbnél színesebb utcákon sétáltunk keresztül kéz a kézben és nevetgélve.
- Nem mondod, hogy itt tényleg valami bál van?
Bementünk és tényleg az volt. Mindenki báli ruhában, pezsgős poharak mindenki kezében, meg valami idétlen zenekar a színpadon. Több sem kellett nekem, Mattet a kezemnél fogva beráncigáltam a táncparkettre és megpróbáltam feldobni a hangulatot. Unalmaaaaas.
- Gyere - nevettem és felugrottam az asztalra, Mattet természetesen magammal rántva. A csípőmet rázva próbáltam minél szexibb tánc mozdulatokat produkálni, de úgy tűnt ez nem mindenkinek jött be. Két mogorva képű biztonságiőr lépett elénk. Pont olyanok, mint a kaszinóbeli faszi volt, csak ezek valamiért idegesebbnek tűntek.
- Kérem jöjjenek le onnan - szólt az egyik, hozzá nem illő hanggal, ezért felnevettem.
- Kérd szépeeeen - nevettem és felrúgtam a puncsos tálat, majd tovább táncoltam, bár a zenekar már rég leállt és minket nézett. Mindenki minket nézett. Nos, több sem kellett nekik, másodperceken belül repültünk is kifelé a teremből. Ott álltunk nevetve az egyik mellékutcában és nem tudtuk mi tévők legyünk.
- Te Freya. Hol vagyunk?
- Gőzöm sincs.
Megfordultam, hogy rágyújtsak, mikor Matt karjai szorosan magához húztak.
- Örülök, hogy te vagy itt velem - suttogta rekedten a nyakamba. Képtelen voltam gondolkozni, vagy válaszolni valami értelmeset. Szembe fordultam vele, kezeimet az arcára simítottam és óvatosan ráharaptam az ajkaira.
- Erre örökre emlékezni akarok!

Hirtelen nyitottam ki a szemeimet és enyhe fej fájásom volt. Ez pedig nem mást jelenthetett, mint hogy még mindig az alkohol hatása alatt voltam, vagy nem voltam teljesen kiütve előző éjszaka. A másodikat simán megtagadhatom, mivel még azt sem tudom, hogy hol vagyok, szóval mosolyogva kényelembe helyeztem magam Matt karjaiban. Kezemet rásimítottam a csuklómon pihenő karkötőre. Láttam Lena milyen nagy szemekkel bámulta, mikor kikaptam Syn kezéből. Igazán aranyos kis darab. Jaj, talán odaadom majd neki, és akkor boldogságában még az is elfelejti, hogy utál és megkérdezhetem őt a Kiscsillagról. Éles fájdalom nyilallt a csuklómba, miközben az ékszerrel játszottam.
- Mi a...
A karkötő alól pár kósza csík látszódott ki. 'Emlékezz'. Ez állt a csuklómba varrva. Elmosolyodtam és bár még nem tudtam, mire kellett emlékeznem, megfordultam és Matt mellkasára feküdtem. De ott is megakadt valamin a tekintetem. Egy friss, eddig nem látott, enyémhez hasonló tetoválás virított a mellkasának bal oldalán. Emlékezz. Az arcára tekintve láttam, hogy félszemmel már engem figyelt.
- Te emlékszel? - kérdeztem és az arcába nyomtam a csuklómat, hogy ő is jól megnézhesse, majd ujjaimat óvatosan végig futtattam az övén. Hangosan felnevetett, amit egy biztos nemnek vehettem.

Leave a Reply