71. rész - say wat - Freya Smith


posted by Fru

No comments

Nem hiszem el, hogy Howard nem volt kepes kevesebb idot kerni a birotol, raadasul meg hosszabban elhuztak a varakozast. A helyett a 3nap helyett, majdnem 3hetet kellett bent toltenem, raadasul senki se jott engem tajekoztatni, magamtol kellett mindent kitalalnom.
Howard epp rolam beszelt valamit a bironak, lattam Ravent es Revet egymas mellett, mind ketten biztatoan ram mosolyogtak, Rav még a huvelykujjat is felmutatta. Matt, Zacky es Johnny egy sorral hatrebb ultek, ok valami massal voltak elfoglalva, de nem lattam pontosan mit csinaltak. Talan cigit csavartak, vagy dugiban ittak, az is lehet, hogy a kiszoktetesemet terveztek, ha nem engednenek ki. Felnevettem, fel sem fogva, hogy eleg hangosan csinaltam.
- Talan azt is viccesnek fogja talalni Miss Smith, ha meg 2 hetig bent tartom? - fordult felem a biro, lattam Howard merges tekintetet, szinte villamokat szort. Gyorsan megraztam a fejem es kiskutya szemmekkel figyeltem tovabb.
-Friss levego, el se hiszem! - szorosan megoleltem Howardot, amint beleszippantottam a levegobe. Megereztem Liz parfumjet, amit csak azert ismertem fel, mert aznap mikor megvette, nagy orommel mutogatta mindenkinek, es napi tizszer befujta magat, mert, hogy milyen gyorsan eltunt az illata. Persze mi meg fulladoztunk a tomeny parfum illatatol.
- Csak nem osszejottek a dolgok Lizzel? - huncutul ramosolyogtam Howardra, aki ijedten nezett hol ram, hol a tobbiekre, majd gyorsan valami fontos talalkara hivatkozva elsietett.
Zackyhez fordultam aki epp Johnnyekkal beszelgetett. Hevesen mozgatta a kezet, valami nagyon fontos dologrol beszelhettek, ugyanis Matt arca egyre komorabb lett.
- Mizu? - kerdeztem meg hatalmas vigyorral az arcomon. Nem akarom, hogy epp a kiszabadulasom napjan legyen mindenki szomoru.
- Freya, eszre se vettelek, mikor jottel ki?
- Ja, bocs, hogy bent hagytunk ott egyedul.
- No para.
- Mit mondott vegul a biro?
- Nem mindegy? A lenyeg, hogy kint vagyok! Na ki hiv meg egy piara?
- Pia? Ki akar alkoholt inni, anelkul, hogy meghivna engem is? - csatlakozott hozzank Rev, mikozben atkarolta a vallam.
- A pialassal meg varhattok - nevetett fel rejtelyesen Johnny. Osszehuzott szemekkel neztem az embereket, mirol maradtam le?
- Freeeeya, holnap halloween!!!
- For fuck sake, mennyi ideig voltam en bezarva? Csak par hetnek tunt!
- Hianyzik a beszelgetes, mi? Be nem all a szad!
- Ennyierovel el is indulhatnank!
- Holnapra meg nem vettuk meg a piakat.
- Es meg szuksegunk van nehany diszre is!
Elindultunk bevasarolni, Rev es Rav elol setaltak, utanuk a fiuk es mogottuk en. A bulirol beszeltek es, hogy mi tortent tavaly. Valakire raesett egy hatalmas csillar Syn apjanak a hazaban es verekedes is volt, omlott a ver, ki is kellett hivni a mentoket es kicserelni a padloszonyeget.
Ott alltunk Zacky lakasa elott, egyikunk se szolt egy szot se. Masok biztos ezt nevezik kinos csondnek, talan az is lett volna, de olyan hangosak voltak a gondolataim, hogy egy percsnyi szunetet se hagytak a hallgatasnak. Megereztem Zacky tekintetet magamon, mosolygott, ami atvaltott szeles vigyorgasba. Imadom ahogy ketoldalt az arca kipirul vigyorgas kozben.
- Mi olyan vicces?
- Hianyoztal - kozben elokotorta a kulcsot a farmerzsebebol es kinyitotta az ajtot. Meg sose mondta, hogy hianyzom neki.
- Akkor miert nem jottel be latogatni? - ledobtam a taskam a kanapera es olyan mergesen neztem ra, ahogy csak tudtam.
- Tudtad, hogy mikor merges vagy az ajkadat egy kisse lehuzod? Aranyos..
- Ne tereld a temat Zack! - merges voltam, de nem birtam ki mosolygas nelkul.
- Meglatogattalak...
- Egyszer! Rohadtul meglatogathattal volna tobbszor is, vagy mi... - Zacky ket keze koze fogta az arcom es eroteljesen megcsokolt. Addig nem engedett el, mig vissza nem csokoltam, majd lassan lefele haladt a kezeivel es megmarkolta a fenekem.
- Hianyoztal - sohajtotta, majd beleharapott a nyakamba. Belemarkoltam a hajaba, ami frissen lehetett nyirva, ugyanis rovidebb volt a szokottnal. Jo erzes volt beleturni, es magamon erezni az ajkait. Otthon ereztem magam.
- Te is nekem.
Lassan a szobaja fele lokott a testevel, nem alltam ellen, tudtam mit akar es en is pontosan ugyan azt akartam. Ot, magamon, felettem, alattam, mindenhol, erezni akartam az ajkait, az ujjait a boromon. Nevetni, sikitani es sirni akartam egyszerre.
Lehuztam rola a polot, majd gyengeden az agyra loktem es raultem a combjaira. Latni lehetett az arcan a faradsagot es a szomorusagot. Tudom, hogy neki is nehez lehetett, hisz engem zartak le, helyette. De nem akartam, hogy szomoru legyen, most nem. Lehajoltam, hogy a fulebe sugjak valami szexit, de megszolalt a csengo, hangosan, irritalolan, megszakitva a csendet. Zacky lehuzott magahoz, hogy egy puszit nyomjon a szamra, majd lelokott magarol a puha agyra. Ugy ahogy volt, egy szal farmernadragban ment kinyitni az ajtot, becsapva maga utan a szobaja ajtajat. Felsohajtottam, hatra hajtva a fejem es elkezdtem bamulni a plafont. Melyen beszivtam a levegot, aminek Zacky parfum illata volt es amit ugy imadtam. Megmarkoltam magam mellett a takarot, tovabbra is a plafont bamulva, nem tudtam mi tart ilyen sokaig. Teltek a percek, Zacky meg mindig nem jott vissza, mar kezdtem elalmosodni.

Zack furdoszobajaban alltam mikor valaki hatulrol a hajamnal fogva megrantott, megcsuszva a vizes csempen. Nem lattam az idegen arcat, Zacky nevet kiabaltam, hogy jojjon segiteni, de csak noi nevetest hallottam a fulem mellol amitol kirazott a hideg. A furdoszoba hirtelen atvaltott egy borton cellava, 2 nalam joval idosebb ferfival benne. Sotet volt a szoba, nem lattam tisztan az arcukat, viszont a hangjukat hallottam es azt is, hogy mirol beszeltek.
- Nem is tudom, ha neked az ilyen sovany ribik jonnek be akkor gyerunk, csinald csak!
- Ne mond, hogy te nem huznad meg - mind ketten felnevettek.
- Na, ki legyen az elso?
- Ne legy goromba, valaszthatsz, hat valassz!
Fekete villanas, minden elsotetult aztan mar csak arra lettem figyelmes, hogy az egyik ferfi fejet belevertem a cellaban levo csapba es omlott belole a ver.

Sikitva ebredtem, Zacky falfeher arca par centire volt az enyemtol, zsongott a fejem es zsibbadt az arcom. Korulneztem , nem tudtam hol vagyok es mit csinalok, ahogy egyre jobban magamhoz tertem, ereztem Zacky szorito kezeit a karjaimon.
- Au, ne szorits ennyire - alig birtam kiejteni a szavakat, szurt a torkom, ki voltam szaradva.
- Megijesztettel - leejtette a kezeit maga melle, majd leguggolt az agy melle, hogy egy szintbe legyen az arcunk. - Akarsz rola beszelni?
- Miota vagy te pszichiater? - probaltam egy kis mosolyt csikarni az arcomra, majd inkabb feltamaszkodtam es a furdobe siettem. Az arcom feherebb volt, mint Zackye, a kezeim remegtek es olyan gyenge voltam, hogy alig birtam megnyitni a csapot.
- A borton miatt van? - nem valaszoltam, meg csak nem is neztem ra. Visszafekudtem az agyba, becsuktam a szemeimet es probaltam semmire se gondolni. Ereztem ahogy az agy besuppedt mellettem, Zacky keze gyengeden surolta az enyemet. Lassan simogatta a karomat, majd a vallamat es a hasamat.

- Mit ertesz az alatt, hogy elraboltak? - Zackyvel Ravek haza elott alltunk, epp kopogtam, de Rav kiabalasa hangosabb volt.
- Es miert csak most mondjatok ezt el nekem?
- Szerintem nem kene zavarnunk - Zacky meg se varta, hogy befejezzem a mondatot, csak ugy benyitott a hazba.
- Freya, nem fogod el hinni mi tortent! - rohant felem Raven. - Lizt elraboltak!
- Mi a francrol beszelsz? - segelykeroen Zackre neztem, de o epp Synnel beszelt. Ekkor tunt fel, hogy Lena is ott allt a nappali ajtajaban, osszefont karokkal. Egyre hangosabban szivtam be a levegot az orromon keresztul. Mit keres ez itt?
- Zacky, te ezt tudtad? - gyorsan elforditottam a tekintetem es egy sokkal biztosabb szemelyre neztem, segitsegkeroen.
- 4 napja tudjuk, de mar mindenhol megneztuk, Tomot pedig sehol se talaljuk.
-Howard? Nem kerdeztetek meg Howardot?
- Allitolag napok ota nem latta se ot, se Lizt.
- Na es mit beszeltel vele Syn? Azt mondtad teged hivott!
- Azt mondta bajban van es, hogy Tom elrabolta es bezarva tartja. Allitolag be is drogozta. Ezutan megszakadt a vonal - rantotta meg a vallat Syn. Probalt nem torodom lenni, de lattam a szemen, hogy ketsegbe van esve, nem tudja, hogy mit tegyen. Hol leult a kanapera, hol felallt es nekidolt a falnak. Tordelte a kezet, ossze vissza jarkalt.

Leave a Reply